Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T18:08:18+01:00
Gepard
- ma smukłe i niezwykle rozciągliwe ciało które ułatwia bieg
-długi ogon który jest przeciwwagą
-umieśnione tylne nogi umożliwiają wykonywanie dalekich skoków
-obszerna klatka piersiowa zapewni sprawną wymiene gazową
-pazury zapewniją doskonała przyczepnosc
jego kolor siersci umozliwie mu skradanie sie do ofiary i szybki atak.

Gazela-dzieki wyostrzonym zmysłom potrafi szybko odkryc drapieznika
-kolor jej pomaga sie zamaskowac-zwinne umiesnione nogi zapewniają zawrotonsc i predkosc-smukła sylwetka-doskonały wech pozwala wyczuc drapieznika
-oczy połozone po bokach głowy poszerzaja pole widzenia
7 3 7
2010-01-11T18:11:02+01:00
1. Antylopa - zwierzę, które charakteryzuje dobra maść sierści pomagająca w unikaniu kontaktu wzrokowego z drapieżnikami. Drugie przystosowanie to prędkość z jaką biega. Rozpędza się bardzo szybko co spokojnie pomaga w unikaniu wrogów.

2. Gepard - maść, szybkość z jaką biega, zwinność
Jastrząb - rozwija duże prędkości przy ataku, ma bardzo dobry wzrok co pomaga mu wypatrzeć ofiarę oraz jest niezwykle zwinny i precyzyjny.
Aligator - maskuje się dzięki kolorowi skóry, jest praktycznie niewidoczny w otoczeniu pływających kłód drzew. Pomimo swoich rozmiarów jest bardzo szybki oraz ma bardzo silny nacisk szczęk co pomaga w zabiciu ofiary.
6 4 6