Odpowiedzi

2010-01-11T18:05:47+01:00
Rysujesz prosta na niej odnmierzasz 1 odc.
z jego końców cyrklem rysujesz połokręgi o promieniu dwuch pozostalych odc.
w mejscu przeciecia masz 3 pkt. trojkąta
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T18:06:26+01:00
Rysujemy odcinek o dlugosci najdłuższego boku (bedzie to podstawa) nastepnie cyrklem odmierzamy dlugośc drugiego boku przykladamy cyrkiel do konca odcinka juz narysowanego i kreslimy luk o rozwartosci cyrkla. Cyrklem odmierzamy dlugosc ostatniego boku i z drugiego konca podstawy kreslimy łuk. Miejsce przeciecia luków lączyy z koncami podstawy. i trojkat gotowy.