Odpowiedzi

2010-01-11T18:11:52+01:00
Od bakterii : angina . liszajc zakaźny .Bejel
wirrusoiwe : ospa odra świnka
o grzybach ne znalazłam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T18:12:51+01:00
Przez bakterie:
-gruźlica
- zapalenie płuc
- anginę
- czerwonkę
wirusy:
- grypa
- ospa wietrzna
- różyczka
- żółtaczka
- AIDS
przez grzyby:
- grzybica
- uczulenie na grzyby wywołuje dużo nieprzyjemnych chorób
2010-01-11T18:23:50+01:00
Bakterie wywołują choroby takie jak:
-gruźlica
-angina
-kiła
Wirusy wywołują choroby:
-wirus HIF
-świnka
-różyczka
Grzyby wywołują:
-grzybicę