Odpowiedzi

2010-01-11T18:10:16+01:00
Czekanie na pierwsza gwiazdke, postne potrawy, dwanascie potraw na stole, dodatkowy talerz dla niespodziewanego goscia, dzielenie sie oplatkiem, chleb i sol na stole, dawanie sianka pod obrus
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T18:10:56+01:00
W Wigilie przygotowujemy potrawy od rana, ( barszcz, uszka, pierogi, karp, śledzie, kompot z suszu),dzielimy się opłatkiem, czytamy pismo święte, jemy wszystko,a przynajmniej kosztujemy każdą z potraw. Podczas jedzenia słuchamy kolęd, także śpiewamy. Po wieczerzy rozdajemy sobie prezenty. Po prezetach nadchodzi pora na ciasto i regionalne przysmaki ( u mnie jada się kutie, gdzieniegdzie makówki).
O północy całą rodziną idziemy na pasterkę.
1 5 1
2010-01-11T22:35:08+01:00
1.modlitwa
2.czytanie Pisma Swietego
3.dzielenie sie oplatkiem
4.jedzenie postnych potraw
5.spiew kolend
6.prezenty pod choinka
7.milo spedzony czas z rodzina.
8.pasterka
4 4 4