Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T18:12:06+01:00
1.Wchodząc do muzeum, zostawiłem palto w szatni.
2.Skończyłem czytać książkę, zwróciłem ją do biblioteki.
2 4 2
2010-01-11T18:12:37+01:00
1. Przychodząc do muzeum, zostawił palto w szatni.
2.Kończąc czytać książkę, zwrócił ją do biblioteki.

Czynność wyrazona imieslowem i osobowa forma czasownika musza odnosic sie do tego samego czasownika, musza zachodzic jednoczesnie
3 2 3