Odpowiedzi

2010-01-11T18:12:02+01:00
Uczy nas miłosci pomiedzy innymi8 ludzmi
uczy nas pomocy innym
uczy nas rowniez przyjazni i skromnosci
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T18:13:25+01:00
Powieść,,Ten Obcy" uczy nas o sile przyjażni i miłości.Pokazuje,że razem można przezwyciężyć wszystko.Autor pokazuje nam jak ważna jest w naszym życiu przyjażń,bliscy.To dzięki nim udaje nam się pokonać trudy codziennego życia.Miłość między dwójką bohaterów pokazuję ile zakochani mogą dla siebie zrobić.
25 4 25