Odpowiedzi

2010-01-11T18:15:38+01:00
A) Bazylika w Licheniu, Kościół Mariacki w Krakowie, Kaplica Matki Bożej w Częstochowie

b) Bazylika św. Piotra w Rzymie, Sanktuarium Maryjne w Lourdes(czyt.lurt),
Grób św. Piotra w Rzymie
21 3 21
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T18:18:12+01:00
Wypisz po 3 przykłady zabytków kultury chrześcijańskiej :
a) w Polsce .
-Drzwi gnieźnieńskie czyli historia św. Wojciecha.
-Katedra w Poznaniu wybudowana już w drugiej połowie X wieku
-Bazylika archikatedralna św. Stanisława i św. Wacława w Krakowie

b) na świecie
-Katedra Nothredam
-Pałac apostolski.
-Bazylika św. Piotra na Watykanie
33 4 33
2010-01-11T18:29:07+01:00
A)Katedra w Gnieźnie
Kościół Mariacki
400-Letnie Seminarium
b)Bazylika Św. Piotra
Sanktuarium Najświętszej Maryi Panny w Lourdes
Watykan [od historii z IV w.]
18 3 18