Odpowiedzi

2009-09-24T18:30:31+02:00
Zaproszenie to gatunek wypowiedzi, który często mylony jest z ogłoszeniem bądź zawiadomieniem. Jest formą, która informuje adresata (który może być pojedynczą osobą, bądź grupą osób) o danym wydarzeniu i poprzez odpowiednią motywację, nakłonienie go do pozytywnej odpowiedzi. Język powinien być uprzejmy, rozbudowany, acz zrozumiały dla odbiorcy. Wystąpią w nim związki frazeologiczne. Ważne jest, aby zaproszenie zachęcało wyglądem, wszelkie urozmaicenia, na przykład komputerowe animacje są wskazane.
20 3 20
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-24T18:31:44+02:00
Cechy zaproszenia to:

-nadawca i adresat (kto i kogo zaprasza)
-cel spotkania (z jakiej okazji)
-czas (kiedy)
-miejsce (gdzie)
126 4 126
2009-09-24T18:52:33+02:00
Cechy zaproszenia czyli to co musi one mieć to:
nagłówek to zaproszenie z wykrzyknieniem
data w górnym prawym rogu
tekst zaproszenia czyli z jakiej okazji jest to zaproszenie ogólne wiadomości o nim
kiedy dana uroczystość będzie
o której godzinie
i na końcu podpis - kto zaprasza :)
16 3 16