Odpowiedzi

2010-01-11T18:23:09+01:00
Troskę, wzruszenie, zainteresowanie, a przede wszystkim przyjaźń.
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T18:23:10+01:00
Mały książe był zachwycony różą. Zaczął traktować ją z szacunkiem. Przede wszystkim przypadła mu do gustu jej uroda, o czym świadczy cytat: ''Jakaż pani jest piękna!''. Uczucia to: zachwyt, troska, zauroczenie. Mam nadzieję, że pomogłam ;]
12 3 12