Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T18:31:55+01:00
Bdb - 1/5 = 6/30 | 6/30 * 100% = 20%
db= 0,4= 4/10= 12/30 | 12/30* 100% = 40%
dst= 7/30 | 7/30 * 100%= 23%
dop= 1/15= 2/30 | 2/30 * 100%= 7%
ndst= 30/30 - 27/30 (po dodaniu wszystkich ocen) = 3/30 | 3/30* 100 %= 10 %

I jeszcze odpowiedź =)
4 4 4
2010-01-11T18:37:57+01:00
Bdb = 1/5 = 6/30 6/30 * 100% = 20%
db = 0,4= 4/10= 12/30 12/30* 100% = 40%
dst = 7/30 7/30 * 100%= 23%
dop = 1/15= 2/30 2/30 * 100%= 7%
ndst = 3/30 | 3/30* 100 %= 10 %
1 1 1
2010-01-11T18:54:12+01:00
Bdb - 20%
db - 40 %
dst - 23,31%
dop - 6,67%
ndst - 10,02 %
1 1 1