Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-11T18:27:41+01:00
Http://www.opoka.org.pl/varia/poradnik/kosciol06.html
2010-01-11T18:29:14+01:00
Działalność misyjna Kościoła to działalność, którą podejmują wysłani przez Kościół przedstawiciele zwani misjonarzami. Celem misji jest m.in. głoszenie Ewangelii i zakładanie struktur kościoła wśród niechrześcijan.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-11T18:33:20+01:00
Wydaje mi się, że Kościół ma za zadanie rozpowszechnianie i nauczanie swojej religii. Mam nadzieję, że choć trochę pomogłam.