Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T18:41:07+01:00
Dane:
I₁ = 2A
I₂ = 3A
Rozw.:
Prawo KIrchhoffa mówi , że suma prądów (natężeń) wpływających do węzła jest równa sumie prądów wypływających z węzła więc:
2A + 3 A = 5 A
2 3 2
2010-01-11T18:44:22+01:00
Z pierwszego prawa Kirchoffa - suma natężeń wpływająca do węzła jest równa sumie natężeń wypływających

I= I1 +I2
I1 = 2A
I2 = 3A

I= 2 A + 3A = 5A
2 5 2