Uzupełnij notatkę korzystając ze słownika Frazeologicznego

Tęsknota ,inaczej..........
Jaka może być tęsknota ..............
Tęsknota człowieka bywa ...............
Tęsknota może: W kimś się budzić .............
Kogoś.............
Tęsknić można: za............
do............

Prosił bym jak najszybciej sam bym zrobił ale nie posiadam tak owego słownika a na incie nic nie mogę znaleźć

3

Odpowiedzi

2010-01-11T18:32:03+01:00
Tęsknota to uczucie .
Jaka może być tęsknota : upragniona
Tęsknota człowieka bywa : silna
Tęsknić można za bliskim przyjacieleem / przyjaciółmi. , do roodziny .
20 2 20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T18:35:23+01:00
1. Tęsknota to inaczej pragnienie, brak czegoś lub kogoś.

2. Tęsknota może być: wielka, silna, pożerająca.

3. Tęsknota człowieka bywa niezwyciężona, ogromna.

4. Tęsknota może w kimś budzić się nagle, niespodziewanie, gwałtownie.

5. ...

6. Tęsknić można za zwierzakiem, przedmiotem, osobą, zjawiskiem, krajobrazem, państwem, kulturą, językiem, stylem, modą, pieniędzmi.

7. ... do osoby, przedmiotu, krajobrazu, państwa, kultury, języka, stylem, modą, pieniędzy.

(nie wiem czy o to chodzi)
38 3 38
2010-01-11T18:35:25+01:00
Tęsknota ,inaczej żal gorycz
Jaka może być tęsknota bardzo mocna
Tęsknota człowieka bywa chora
Tęsknota może: W kimś się budzić pragnienie
Kogoś tęsknota może prowadzić do obłedu
Tęsknić można: za bliską osobą
do ojczyzny
13 3 13