Link do zadania.Zadanie jest bardzo latwe musze miec to na 19.00 zrobcie proszę.

Dam kazdemu naj


Link do zadania:

http://img695.imageshack.us/img695/1011/scan00aaaaa.png


TO JEST zadanie 12 ktore azznaczone jest w kolko olowkiem.

Czekam dam naj dziekuje

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T18:29:48+01:00
A pole trapezu
(a+b) *h/2
(2+4+2+2)*3 /2
10*3 /2
pole = 15

B
(3+4) * 2/2
pole 7


C
(4+6)*3 /2
pole = 15
2010-01-11T18:33:17+01:00
A) P=[(2+2+4+2)*3]/2 = 15 j.p.
b) P= [(4+3)*2]/2 = 7 j.p.
c) Pole trójkąta po lewej i trapeza po prawej
Ptrójkąta=(3*3)/2= 4,5
Ptrapeza=[(4+3)*3]/2=10,5
Pcałkowite = Ptrójkąta + Ptrapeza = 4,5+10,5 = 15 j.p.