Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T18:52:26+01:00
1) 3klocki = 9 kuleczek /: 3klocki
1klocek=3kuleczki

5klocków i 3 kuleczki = 3 piłki
5*3kuleczki +3 kuleczki =3 piłki
15+3kuleczki=3piłki
18kuleczki=3piłki/:3piłki
6kuleczek=1piłka



2) 1klocek + 1 kuleczka = 2piłki -1piłka
1klocek + 1 kuleczka = 1 piłka

5klocków =1klocek + 8 kuleczek
5klocków - 1 klocek =8kuleczek
4klocki=8kuleczek /:4klocki
1klocek =2kuleczki

2kuleczki + 1kuleczka = 1 piłka
3kuleczki = 1 piłka
1 5 1
2010-01-11T18:52:48+01:00
W zadaniu 1
6 kuleczek = 1 piłka
w zadaniu 2
3 kuleczki = 1 piłka
1 5 1