Odpowiedzi

2010-01-11T18:37:16+01:00
Powtarzaj je oraz zapisuj na kolorowo :) najlepiej ucz sie z rodzajnikami :P
1 3 1
2010-01-11T18:40:22+01:00
Możesz na przykład kojarzyć sobie niemiecki słówka z polskimi :)
albo na małych karteczkach zapisuj sobie niemieckie słówko i jego tłumaczenie, i przyklej na szawce, lodówce (po prostu tam, gdzie często zaglądasz) ......
ucz się systematycznie po kilka słówek dziennie....
myślę, że coś pomogłam.... hehe
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T19:09:33+01:00
Jeśli uczę się słówek z niemieckiego lub innego języka piszę je sobie na kartce z tłumaczeniem. Czytam kilka razy. Po kilkuminutowej przerwie zasłaniam sobie tłumaczenie lub wyraz niemiecki i odpowiadam. Lub rysuję sobie odrazek jakiego dane słowko opisuje.