Odpowiedzi

2010-01-11T18:46:01+01:00
Przyjaźń jest czymś specyficznym. Można powiedzieć, że przyjaciel to osoba, które jest w czołówce osób najważniejszych dla nas, bo to właśnie przyjacielowi możemy zwierzyć się ze wszystkich swoich problemów, smutków, żali i na odwrót. Możemy się z nim też podzielić swoimi radościami życiowymi. Niestety zdarza się że osoba, którą uważamy za przyjaciela tak naprawdę nim nie jest, ponieważ rozpowiada innym nasze tajemnice, sekrety.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T18:46:35+01:00
Spostrzeżenia o przyjaźni - przyjaźń powinna być trwała, nie powinna znać zazdrości, powinna wybaczać sobie wszsytkie błedy, nigdy nie powinna zdradzać sekretów danej osoby, powinna zawsze mówić prawdę ta 2 osoba. Powinna zawsze znosić cieprliwie krzywdę zadaną przez 2 człowieka( przyjaciela).