Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-24T19:00:17+02:00
Hmm...oto jest pytanie,dlaczego słowa sa tak ważne może dlatego iż nieraz gdy powiemy coś głupiego to możemy tym zasmucić drugą osobę,nieraz podczas nerw powiemy coś co strsznie boli,ale słowa są też ważne gdy ktoś potrzebuje otuchy wtedy można powiedzieć coś miłego,coś co podniesie człowieka na duchu. Słowa mogą zasmucić,ale też rozweselić.
2009-09-24T20:02:22+02:00
SLOWA WYPOWIEDZIANE TAKZE PRZEZ LUDZI SA WAZNE PONIEWAZ SLOWA INNYCH LUDZI MOGA NAS WIELU NAUCZYC NP. SLOWA NUCZYCIELI NA LEKCJI,
MOGA NAM ROWNIEZ POMUC ROZWIAZAC JEKIES PROBLEMY.