Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T18:47:41+01:00
M.mit(kto?co?)
D.mitu(kogo?czego?)
C.mitowi(komu?czemu?)
B.mit(kogo?co?)
N.z mitem(z kim?z czym?)
Ms.o micie(o kim?o czym?)
W.micie!(o!)

M.dziupla(kto?co?)
D.dziupli(kogo?czego?)
C.dziupli(komu?czemu?)
B.dziuplę(kogo?co?)
N.z dziuplą(z kim? z czym?)
Ms.o dziupli (o kim? o czym?)
W.dziuplo!(o!)

proszę o najjj, mam nadzieję, że pomogłam ;)
2 5 2
2010-01-11T18:48:47+01:00
M. dziupla
D. dziupli
C. dziupli
B. dziuplę
N. dziuplą
Ms. dziupli
W. dziuplo!

M.mit
D.mitu
C.mitowi
B. mit
N. mitem
Ms. micie
W. mit!
1 5 1