Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Ppy
  • Rozwiązujący
2010-01-11T18:48:32+01:00
Okręgiem nazywamy krzywą, której wszystkie punkty leżą w tej samej odległości od danego punktu zwanego środkiem okręgu.


Koło to część płaszczyzny ograniczona okręgiem wraz z tym okręgiem.


czyli okrag jest w srodku pusty a kolo pelne(zamalowane)
31 4 31
2010-01-11T18:48:47+01:00
Koło jest część płaszczyzny ograniczona przez pewien okrąg. okrąg zawiera się w kole.
10 2 10
2010-01-11T18:49:39+01:00
Okrą jest to kułko namalowane na płaszczyźnie, a koło jest jakby w 3d
19 2 19