Odpowiedzi

2009-09-24T19:02:08+02:00

3/40 x 100% = 7,5%

Odpowiedź: Taki stop zawierał 7,5% srebra.
87 3 87
2009-09-24T19:09:07+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-24T19:14:56+02:00
3/43 *100%= 7% (około)
dzielimy przez 43 bo mamy policzyć ile jeste srebra na całą monetę a wniej jest 3 srebra i 40 zlota czyli 43 czesci
a nie tak jak w innych rozwiazaniach, że liczyli jaki procent srebra jest w zlocie a nie w monecie :/
128 4 128