Odpowiedzi

2010-01-11T19:06:30+01:00
- Królewna na ziarnku grochu
- Księżniczka łabędzi
- Księżniczka Egiptu
- Księżniczka Słońca
- Mała Księżniczka
- Księżniczka Sara
- Wojownicza księżniczka
- Królewna Śnieżka i siedmiu krasnoludków
- Piękna i bestia
- Śpiąca królewna
2010-01-11T19:06:31+01:00
Księżniczka na ziarnku grochu
Księżniczka i żaba
pokahontas (ona tez tak jakby byla ksiezniczka bo byla córka wodza)
Anastazja
Królewna śnieżka
Roszpunka
Shrek
Mała księzniczka
Calineczka
Kopciuszek
Piękna i Bestia
Mała syrenka
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T19:08:57+01:00
Księżniczka na ziarnku grochu
Królewna Śnieżka i siedmiu krasnoludków
Śpiąca Królewna
Titelitury
Księżniczka i Żebraczka
Dzikie Łabędzie
Książę i ropucha
Błękitny ptak
Knyps z czubkiem
Sinobrody
Ośla skórka
Dzielny Krawczyk
Roszponka
Kot w butach
1 5 1