Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-24T19:08:40+02:00
1.(-10) potęgi -5 = (-1/10)⁵=-1/100000
2.(- 2/3)do potęgi -2=(-3/2)²=9/4=2¼
3.(-1,2) do potęgi -1=(-12/10)⁻¹=(-10/12)¹=-10/12
2009-09-24T19:11:48+02:00
1.(-10) potęgi -5 = (-1/10)do potęgi 5 = -1/100000
2.(- 2/3)do potęgi -2 = (-3/2)do potęgi 2 = 9/4
3.(-1,2) do potęgi -1 = (-12/10)do potęgi-1 = 10/12 = 5/6
2009-09-24T19:12:35+02:00
1.(-10) potęgi -5=- 1/100000
2.(- 2/3)do potęgi -2=9/4
3.(-1,2) do potęgi -1=- 10/12=-5/6