Odpowiedzi

2009-09-24T19:06:44+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-09-24T19:09:53+02:00
1l=1dm³
5l=5×dm³=5dm³

dm³=dm×dm×dm=10cm×10cm×10cm=1000cm³

0,3%×5dm³=0,003×5dm³=0,015dm³=0,015×1000cm³=15cm³

Odp. W płucach jest 15cm³ dwutlenku węgla.
1 5 1
2009-09-24T19:10:22+02:00
Proste zadanie polegające na pomnożeniu objętości CO2 w powietrzu przez ilość powietrza w płucach.
Z tego wszystkiego wynika, że:

5l x 0,0003 = 0,0015 l