Czerwonym kółkiem otocz liczby,które są podzielne przez 7, a niebieskim te, które są podzielne przez 5.
14 , 21 , 5 , 16 , 35 , 10
7 , 11 , 25 , 70 , 15 , 9.

Podpowiedź:
Niebieskim:
-
-
-
-
-
Czerwonym:
-
-
-
-
-
Z GóRy DzIęKi
DaM NaJlEpSzE....

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T18:59:04+01:00
Niebieskie :(5)
5
35
10
25
70
15
czerwonym :(7)
14
21
35
7
70
2010-01-11T18:59:31+01:00
NIebieski: 5,35,10,25,70,15
Czerwony: 14,21,35,7,70
2010-01-11T19:00:32+01:00
Czerwonym:14,21,35,7,25,70
niebieskim:5,35,10,25,15