Odpowiedzi

2010-01-11T19:02:06+01:00
Adam Adrian Adolf Albert Albin Aleksander Aleksy Alfons
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T19:03:31+01:00
ADELAJDA

ADOLFINA

ADRIANNA

AGATA

AGNIESZKA

ALBERTYNA

ALBINA

ALDONA

ALEKSANDRA

ALFONSYNA

ALFREDA

ALICJA

ALINA

ALOJZA

AMELIA

ANASTAZJA

ANATOLIA

ANETA

ANIELA

ANITA

ANITA

ANNA

ANTONIA

ANTONINA

APOLINA

AUGUSTA

AURELIA
2010-01-11T19:11:09+01:00
1. Ada 2. Ada3.Adrianna 4.Agata 5.Agnieszka6.Ala 7.Aldona 8.Aleksandra 9.Alicja 10.Alina 11.Amalia 12. Amelia 13.Anastazja 14.Aneta 15.Angela 16.Angelika 17.Aniela 18.Anita 19.Anna 20.Antonina 21. Arleta 22.Asia
23.Aurelia

To chyba wszystkie, które znam ale jak mi cos do głowy przyjdzie to napiszę... ;]