Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T19:04:04+01:00
B) y=2x+1
4x+Y=13

y=2x+1
4x +2x+1= 13

y=2x+1
6x = 13 - 1 /:6

y=2x+1
x=2

x=2
y = 2*2+1

x=2
y=4



C) 5y-x=3
x=3-y

5y-(3-y)=3
x=3-y

5y-3+y=3
x=3-y

6y = 3+3/ :6
x=3-y

y=1
x=3-1

y=1
x=2

:)



2 5 2
  • Ppy
  • Rozwiązujący
2010-01-11T19:11:01+01:00
Y=2x+1
4x+Y=13

y=2x+1
4x+2x+1=13

y=2x+1
6x=12

y=2x+1
x=2

y=5
x=2


5y-x=3
x=3-y

5y-3+y=3
x=3-y

6y=6
x=3-y

y=1
x=2