Odpowiedzi

2010-01-11T19:02:30+01:00
Pięknej - żeński
błękitnych ?
mrówkowego - męski
jaskrawoczerwony - męski
kwiatowych ?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T19:03:37+01:00
Pięknej- żeński
błękitnych - niemęskoosobowy
mrówkowego- męski
jaskrawoczerwony - męski
kwiatowych - męskoosobowy
2010-01-11T19:05:36+01:00
Pięknej - r. żeński
błękitnych - r. niemęskoosobowy
mrówkowego - r. męski
jaskrawoczerwony - r. męski
kwiatowych - r. niemęskoosobowy