Odpowiedzi

2010-01-11T19:06:00+01:00
Modlitwa jest ciągle aktualna, codziennie oddychamy i codziennie się modlimy
2010-01-11T19:06:31+01:00
Dzieki modlitwie zblizamy się do Boga,możemy z nim rozmawiać.
Dobra modlitwa płynaca prosto z serca do Boga to jeden z najwiekszych znaków dobrego chrześcijanina. Ta modlitwa jest w pewnym sensie ozywiona
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T19:40:02+01:00
Modlitwa to żywy oddech wiary - wg mnie te słowa oznaczają to, iż modlitwa jest prawdziwym przykładem naszej wiary. Czyli sposobem jakim przybliżamy się coraz bardziej do Boga dzieki temu, iż właśnie się modlimy. Nawet gdy chodzimy co tydz do koscioła na ndz msze to też jest pewnym wyrazem naszej wiary, ale tak naprawdę powinniśmy okazywac swoją wairę Bogu co dzień, a nie tylko od święta. bo najważniejsza modlitwa jest ta mówiona szczerze i w ciszy, a nie tak jak niektóre osoby robią, że przyjdą tylko do Kościoła i niby się modlą, ale prawie nigdy nie spowiadają.