Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T19:07:43+01:00
Gorące pozdrowienia z mroźnych Tatr!
Pierwsze podejście już za nami.
Przez następne trzy dni będziemy spacerowali z dwoma przewodnikami. Za 4 godziny idziemy do jaskini mroźnej.
Koniecznie chcę zobaczyć jeszcze : dolinę kościeliską, morskie oko i wodogrzmoty mickiewicza!
X [Twoje imię] z rodziną :)
79 4 79
2010-01-11T19:08:32+01:00
Drodzy rodzice!!;)))
przesyłam Wam serdeczne pozdrowienia z Tatr.
dużo zwiedzam pierwsze podejście na tatry trwało trzy dni,prowadziło nas dwóch przewodników, gyż nasza grupa jest bardzo duża!;)))
66 3 66
2010-01-11T19:14:22+01:00
Tatry,18.02.2010r.

Drogi Józefie

Postanowiłem z rodzicami, że wyjedziemy na ferie. Widziałem dolinę kościeliska,jaskinie mroźną, morskie oko i wodogrzmoty mickiewicza. Z dwoma przewodnikami podchodziliśmy na góre Rysy i byłem na wysokości 2000m n.p.m to pierwsze podejście zeszło nam trzy dni, były tam bardzo piękne doliny. Serdzecznie pozdrawiam.

Rafał
25 3 25