Odpowiedzi

2010-01-11T19:04:58+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-11T19:09:58+01:00
Rysujesz trójkąt prostokątny o przyprostokątnych (czyli tych bokach przy kacie prostym) o długości 1, czyli jednej jednostki. Wystarczy że narysujesz te dwie przyprostokątne i połączysz je, wtedy powstaje ci przeciwprostokątna (ta naprzeciwko Kąta prostego) dokładnie o długości pierwiastek z dwóch. Na prostej odmierzasz trzy takie odcinki i masz odcinek 3√2.

A koleżanka z tymi obliczeniami to pisze głupoty, nikt przecież tak nie rysuje odcinków i w ogóle nie rozumiem rozwiązania
Pozdrawiam :)
1 5 1