Odpowiedzi

2010-01-11T19:13:05+01:00
Trapez prostokat kwadrat trojkat pieciokat szesciokat czworokat kula okrag freezbee wszystkie figury 2D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T19:16:25+01:00
Wszystkie wielokąty, czyli np. prostokąt, kwadrat (zalicza sie do prostokątu), romb (to takż rówloległobok, kwadrat też nim jest), równoległobok (prostokąt się do niego zalicza, romb, kwadrat), sześciokąt, koło, okrąg, pięciokąt, trapez (zalicza się do niego prostokąt, czyli też kwadrat), siedmiokąt, ośmiokąt, dziewięciokąt, ziesięciokąt, jedenastokąt, dwuastokąd, trzynastokąd, czternastokąd, piętnastokąd, szesnastokąd, siedemnastokąd, itd, itp.