Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T19:15:04+01:00
Biblia jest doskonałą lekturą dla każdego - zarówno wierzącego, jak i niewierzącego. Pomaga zrozumieć wiele spraw, znajdują się w niej pokrzepiające rady, nauki, ale mimo wszystko nie można brać wszystkiego, co tam napiszą, dosłownie. Po pierwsze: kiedyś używano innego języka; po drugie: ewangeliści często używają przenośni. Jednak nikt nie zaprzeczy, że najważniejsza jest ona [Biblia] dla chrześcijan.
2010-01-11T19:16:35+01:00