Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T19:28:41+01:00
Nie uwierzycie. Jechałam rowerem, przewróciłam się i nagle moim oczom staną wielki budynek. Początkowo nie mogłam dostrzec co to jest, ale gdy przetarłam oczy zobaczyłam Koloseum było dużo większe niż to z obrazka. Postanowiłam wejść do środka, zdziwiło mnie to, że nie było tam nikogo oprócz mnie. Gdy weszłam do środka i zobaczyłam wielki ogromny plac w kształcie koła. Jedyne co mnie zaniepokoiło było to, że w pewnym miejscu było ono zburzone. Po chwili wydało mi się, że zaczyna się ono burzyć w moim. Gdy pod moimi nogami nic nie było ocknęłam się.
2 3 2
2010-01-11T20:52:04+01:00
Nie wiem jak to się stało, ale dzisiejszego dnia znalazłam się w starożytnym Rzymie. Na ulicy był bardzo duży ruch, wszyscy kierowali sie w jednym kierunku, poszłam za nimi. Dotarłam do koloseum. Tam obserwowałam wspaniałe walki gladiatorów. Korzystając z okazji postanowiłam zwiedzić miasto. Podziwiałam przepiękny łuk triumfalny, cudowny Panteon-poświęcony wszystkim Bogom. Tak zakończył sie mój dzień w Rzymie.