Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-11T19:14:26+01:00
240 tys km/s - 0,8c

t = r * t0

r = 1 / Pierwiastek z 1 - (1/0,64)

30 + x = 5x / 3
(30 + x) / x = 5/3

30/x + 1 = 5/3

30/x = 2/3
90 = 2x
x = 45
2 3 2
2010-01-11T19:17:53+01:00
Dane:
t' = t - 30 lat
v = o,8c

i podstawiasz pod wzór

wychodzi, że t = 75, więc t' = 75 - 30 = 45 (lat)

Odpowiedź: Ojciec musi lecieć 45 lat.
3 2 3