Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-25T20:53:16+02:00
M = 6,1dag = 61g
d = 1,22g/cm3
V = ?

d = m/V /*V
d*V = m /: d
V = m/d

V = 61g : 1,22g/cm3 = 50cm3
2009-09-25T20:57:29+02:00
G = 1,22 g/cm sześcienny
m = 6,1 dag
V = 6,1 dag : 1,22 g = 6,1 dag : 0,122 dag = 50 cm sześciennych
2009-09-25T21:25:03+02:00
Szukane
V=?


Dane:
d= 1,22 g/cm3
m=6,1dag=61g

Wzór
V=m/d

V=61:1,22=50 cm3
[g:g/cm3]=[cm3]