Odpowiedzi

2009-09-24T19:32:32+02:00
10/27 x 297=110 liczba dni wolnych

110 x 17/22= 85 liczba sobót i niedziel
2009-09-24T19:32:59+02:00
Obliczamy ile było dni wolnych:

297 x 10/27 = 110→ dni wolnych

Obliczamy ile wśród tych dni wolnych było sobót i niedziel:

110 x 17/22 = 85→sobót i niedziel
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-24T19:35:02+02:00
Najpierw obliczmy liczbę dni wolnych:

297*10/27 = 110

Teraz liczymy liczbę sobót i niedziel:

110*17/22 = 85

W jednym równaniu będzie to wyglądało nastepująco:

297 * 10/27 * 17/22 = 50490/594 =85

ODP. W danym roku szkolnym było 85 sobót i niedziel;)

Pozdrawiam,
matteushq;)
1 5 1