Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T19:37:25+01:00
Jako zwykły grzesznik nie jestem w stanie podziękować Jezusowi za to co dla nas zrobił. Jedynie pozostaje i modlitwa, nie uleganie różnego typu pokusą np.: pieniędzmi, papierosami i narkotykami. Zwracać się z przyjaźnią do każdego człowieka, i zamiast nienawidzić to kochać. Nie uważać "Bóg chce dla nas źle",bo zabiera ukochaną osobę, zabiera ale tam gdzie jest lepiej. To co Jezus dla nas robi, nie można tego opisać słowami.
1 5 1
2010-01-11T20:09:51+01:00
Ja bym podarowała panu Jezusowi całe nasze serce,dusze,wszystko co mamy, cała naszą postawę, naszą miłość, uczciwość. Bym się cały czas modliła rano wieczorem. Ale Bóg dla nas żle chce bo nam zabiera ukochaną osobę i wogule nie obrania nas przed niebezpieczeństwami czasem zrobił tak że ludzie umierają
1 5 1