Połącz liniami podane obszary z odpowiednimi barierami osadnictwa: (chodzi tu o Azję)!

Półwysep Arabski,
Himalaje,
Ziemia Północna,
Nizina Zachodniosyberyjska.
Mount Everest,
Tybet,
Kamczatka.

-bariera termiczna,
- bariera grawitacyjna,
- bariera wodna,
- bariera świetlna.


Pomóżcie!!! Proszee!!!

2

Odpowiedzi

2010-01-11T19:42:48+01:00
Mount Everest, Himalaje, Tybet. - bariera grawitacyjna.
Tybet, Nizina Zachodnio syberyjska, ziemia północna - bariera termiczna.
bariera wodna płw. arabski,
bariera świetlna Ziemia Północna

Tak mi się wydaje
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T21:22:49+01:00
Bariera termiczna (zbyt zimny lub zbyt gorący klimat) - Nizina Zachodniosyberyjska, Kamczatka, Ziemia Północna, Wyżyna Tybetańska
Bariera grawitacyjna (wysokie tereny, mały dostęp tlenu) - Himalaje, Wyżyna Tybetańska, Mount Everest
Bariera wodna (deficyt wody) - Półwysep Arabski
Bariera świetlna (okołobiegunowe, brak światła) - Ziemia Północna
14 4 14