Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T19:43:49+01:00
NIĆ
M. Nic
D. Nici
C.Nici
B.Nić
N.Nicią
Msc.Nici
W.Nić!

Koc:
M.Koc
D.Koca
C.Kocu
B.Koc
N.Kocem
Msc.kocu
W.Koc!


Diabeł:
M.Diabeł
D.Diabła
C.Diabłowi
B.Diabła
N. Diabłem
Msc.Diable
W.Diabeł

Więzień:
M.Więzień
D.Więźnia
c.Więźniowi
B.Więźnia
N.Więźniem
Msc.Więźniu
W.Więzień
1 5 1
2010-01-11T19:49:50+01:00
L.poj...........................l.mn.
1.nić...........................1.nici
2,nici..........................2.nici
3.nici .........................3.niciom
4.nić...........................4.nici
5.nicią.......................5nićmi
6.o nici .......................6. o niciach
7. nić!.........................7. Nici!


1.koc.........................1.koce
2.koca.......................2.koców
3.kocowi.....................3.kocom
4.koc.........................4.koce
5.kocem.....................5.kocami
6. o kocu .................... 6. o kocach
7.O kocu! ..................7. o koce


1.diabeł..................1.diabły
2.diabła...................2.diabłów
3.diabłowi...............3.diabłom
4.diabła ............. 4.diabłów
5.diabłem...............5.diabłami
6.o diable...............6.o diabłach
7.o diable ............7. o diabły


1.więzień.................więźniowie
2.więźnia................więźniów
3.więźniowi.............więźniom
4.więźnia....................więźniów
5.więźniem.................więźniami
6.o więżniu.................o więźniach
7.o więźniu!..............o więźniowie

W połowie mojej pracy komputer mi to ściągnął. Okazało się, że wysłał.
1 5 1