Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T19:37:50+01:00
Bywaj dziewczę zdrowe

Czerwone maki

Czerwony sztandar

Czterej pancerni i pies

Deszcz jesienny

Dziś do ciebie przyjść nie mogę

Gdy naród do boju

Hej , hej ułani

Hej , sokoły

Idzie żołnierz borem , lasem

Legiony

Marsz Polonia

Marsz sokołów

Mazurek Dąbrowskiego

My ze spalonych wsi

O , mój rozmarynie

Piechota

Płynie Wisła , płynie

Po ten kwiat czerwony

Przyszedł nam rozkaz

Rota

Rozszumiały się wierzby płaczące

Ruszył partyzant do boju

Warszawianka 1831

Warszawianka 1905

Wojenko , wojenko

Żeby Polska była Polską
4 5 4
2010-01-11T19:47:21+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1. O mój rozmarynie
2. Przybyli ułani pod okienko
3. Rozkwitały pąki białych róż
4. Wojenko wojenko
5. Pałacyk Michla
6. Serce w plecaku
7. Szumi dokoła las
8. Jak to na wojence ładnie
9. Rozszumiały się wierzby płaczące
10. Ułani ułani malowane dzieci
11. Idzie żołnierz borem lasem
12. Warszawianka
13. Po ten kwiat czerwony
14. Jak to na wojence ładnie
15. Piechota
3 5 3
2010-01-11T20:24:23+01:00
1.my I brygada
2.Rozkwitały pąki biąlych róż
3.Piechota
4.Po ten kwiat czerwony
5.Przybyli Ułani
6 O mój rozwarynie
7. Rota
8.płynie wisła płynie
9.Wojenko, wojenko
10. żeby polska była polską
11.Czerwone maki
12.my ze spalonych wsi
13.rozszumiały sie wierzby płaczace
14.Legiony
15.czerwony sztandar
5 4 5