Odpowiedzi

2010-01-11T19:40:13+01:00
Robinson cruzoe
pietaszek
don juan
kapitan smith
ksury
hiszpan
34 3 34
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T19:41:39+01:00
Postać główna: Robinson Crusoe
Postacie drugoplanowe: Piętaszek, rodzice Robinsona
Postacie epizodyczne: William, Kapitan Portugalski i jego żona, Ksury, Hiszpan, Hernades, plantatorzy, ojciec Piętaszka, Mulej, Jakub, Karaibowie, bracia Robinsona, kupcy, osadnicy
32 4 32