hej ;)

Wpisz odpowiednie liczby. ( np. 1 cm 2- to znaczy kwadratowy )
a) 1dm2 (jeden decymetr kwadratowy)
1 dm 2=.......cm 2
23 dm2=.......cm2
4,7 dm2=.......cm2
b) 1 m2=.........cm 2
7 m2=..........cm2
2,5 m2=.........cm2
c) 1 km2=.........m2
20 km2=..........m2
3,5 km2=..........m2
d) 1 ha=......m2 1a (ar)= .......m2 1 ha=.......a (ar)
7 ha=.......a=.......m2
.......ha=.........a= 30 000 m 2
........ha= 200a =........m 2
10,5 ha=........ a=..........m2
.........ha=...........a= 900 m2
..... ha = 17 a =..........m 2

PROSZĘ O POMOC !!!!! PILNE!!!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T19:46:30+01:00
A) 1dm2 (jeden decymetr kwadratowy)
1 dm 2=100cm 2
23 dm2=2300cm2
4,7 dm2=470cm2
b) 1 m2=10000cm 2
7 m2=70000cm2
2,5 m2=25000cm2
c) 1 km2=1000000m2
20 km2=20000000m2
3,5 km2=350000m2
d) 1 ha=10000m2 1a (ar)=100m2 1 ha=100a (ar)
7 ha=700a=70000m2
3ha=300a= 30 000 m 2
2ha= 200a =20000.m 2
10,5 ha=1050a=105000m2
0,09ha=9.a= 900 m2
0,17 ha = 17 a =1700m 2
6 5 6
2010-01-11T19:48:41+01:00
1 dm 2=100cm 2
23 dm2=2300cm2
4,7 dm2=470cm2
b) 1 m2=10000cm 2
7 m2=70000cm2
2,5 m2=25000cm2
c) 1 km2=1000000m2
20 km2=20000000m2
3,5 km2=2500000m2
d) 1 ha=10000m2 1a (ar)=100m2 1 ha=100a (ar)
7 ha=700a=70000m2
3ha=300a= 30 000 m 2
2ha= 200a =20000m 2
10,5 ha=1050 a=105000m2
0,09ha=9a= 900 m2
0,17 ha = 17 a =1700m 2
5 3 5
  • Użytkownik Zadane
2010-01-11T19:49:29+01:00
A
1. 100
2.2300
3.470
B
1.10000
2.70000
3.25000
C
1.1000000
2.20000000
3.3500000
D to nie wiem
8 3 8