Zadanie . 6 ^
2.str.73 ksiązka świat Biologii .
Do podanych niżej rodzajów tkanki mięśniowej dopasuj odpowiednie określenia , wpisując w kwadraty właściwe liczby .
1.tkanka mieśniowa poprzecznie prązkowana .
2.tkanka mięsniowa gładka .

a) Buduje mięsnie szkieletowe oraz mięsień sercowy ..........
b) Składa się z włókien prostych lub widlasto rozgałęzionych ..............
c) Współtworzy narządy wewnętrzne ,np. jelita , pęcherz moczowy............
d) W obrazie mikroskopowym tej tkanki widać poprzeczne paski ............
e) Skurcze tej tkanki są zawsze niezależne od woli organizmów .................
f) Budują ją jednojądrowe , wrzecionowate włókna ..............

z góry thx ;*

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T19:45:25+01:00
A)tkanka poprzecznie prążkowana
b)poprzecznie prążkowana
c)gładka
d)poprzecznie prążkowana
e)gładka
f) gładka
35 4 35
2010-01-11T19:46:25+01:00