Odpowiedzi

2010-01-11T20:03:02+01:00
Rownoboczny granatowy trojkat na pomaranczowym kole nie dotykajacy bokow kola. jak na zamieszonzym obrazku
18 3 18
koło nie ma boków. predzej to ma obwód ;)
2010-01-11T20:03:46+01:00
Logo międzynarodowej obrony cywilnej to niebieski trójkąt na pomarańczowym tle nie dotykający brzegami skraju tła.
14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-11T20:21:15+01:00
Być może chodzi Ci z tymi kolorami o to, ze niebieski kolor nie podlega konfiskacie przez obce wojska w czasie wojny na mocy przepisów międzynarodowych. Znak ten jest łudząco podobny do znaku "Priorytet Drogowy" umieszczanego zgodnie z ustawą na pojazdach Wojska Polskiego, np. na czołgach z przodu i z tyłu. Znak ten jednak składa się nie z niebieskiego lecz czarnego trójkąta bez jakiejkolwiek obwódki. Zwyczajowo Państwowa Straż Pożarna często stosuje znak identyczny z wojskowym "Priorytetem Drogowym".

żródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Obrona_Cywilna
Jeżeli nie o to chodzi, to po prostu nie wiem juz o co...
24 3 24