Odpowiedzi

2010-01-11T20:06:39+01:00
A) przekata kwadratu to a* pierwiastek z 2 czyli a=4 wiec 4*pierwiastek z 2
b) z pitagorasa 5*2+10*2=*2
25+100=c*2
125=c*2
2010-01-11T20:08:43+01:00
A)

1 2
-- d
2


1 2 1
- *4 = - * 16 = 8
2 2



b)
d = √a2 + b2

d=√5*2 + 10 * 2 = √10 + 20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T20:09:23+01:00
1 wzór na przekątną kwadratu to a pierwiastków a dwóch czyli w tym przypadku 4√2
2.musimy tutaj skorzystać z twierdzenia Pitagorasa
c²=a²+b²
c²=5²+10²
c²=25+100
c²=125
c=√125
c=√25×5
c=5√5