Odpowiedzi

2010-01-11T20:06:31+01:00
1)Bolesław Krzywousty- król polski,syn Mieszka I ,koronowany w 1025r, zorganizował zjazd w Gnieżnie, na który został zaproszony OttonIII
2)Dzieło pisane przez nadwornego Polskiego Kronikarza w XIVw.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T20:11:49+01:00
Był synem Władysława I Hermana, księcia Polski. Bolesław Krzywoustny

pierwsze dzieło polskiej literatury narodowej Kronika polski
2 5 2