Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T20:08:07+01:00
Najbardziej uwielbiam film pt.Titanic ponieważ dostarcza mi wiele wrazen.Jest bardzo ciekawy i romantyczny dlatego bardzo mi sie to podoba.
2010-01-11T20:09:23+01:00
Film pt.:"Ania z Zielonego Wzgórza" jest moim ulubionym. Cenię go za szczerość i szeroką problematykę. Opowiada o przyjaźni, wytrzymałości dziewczynki na wszystko, czym obdarzył ją los, ponieważ są to najczęściej smutne przypadki.
2010-01-11T20:09:53+01:00
Moim ulubionym filmem jest Pamiętnik Księżniczki. Ponieważ w nim Mia Moskoviz przeżywa wiele ciekawych historii związanych z jej nagłym objęciem tronu genowi. Przygody nie są tylko śmieszne ale także pouczające. moim zdaniem ten film jest godny uwagi.