Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-11T20:13:59+01:00
Jak najbardziej.
człowiek przez coraz to nowe wynalazki staje się coraz zachłanniejszy. Pragnie posiadać coraz więcej i więcej. I jest coraz bardziej zazdrosny, bo inni maja coś, na co jego nie stać.
ale są też pozytywne aspekty.;]
człowiek jest coraz mądrzejszy;]
19 3 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T20:15:39+01:00
Moim zadniem rozwój cywilizacji bardzo wpływa na życie człowieka.Dzięki wzroście poziomu cywilizacji, ludzie są bardziej wykształceni,co powoduje podwyższenie inteligencji. Natura ulega w ten sposób, że ludzie dzięki wynalazkom są coraz bardziej chciwi i bardziej dążą do bogactwa.
15 4 15
2010-01-11T20:15:48+01:00
Tak,rozwój cywilizacji zmienia naturę człowieka.Kiedy doskonalimy swoją wiedzę odkrywamy i wymyślamy różne rozwiązania w każdej dziedzinie życia.Człowiek czuje się coraz potężniejszy i zachowuje się inaczej,a to wpływa na naszą naturę.
:)
20 4 20