Odpowiedzi

2010-01-11T20:17:07+01:00
Πr² = π5²=25π - cała działka
πr² = π1²=1π - rabatka
Odp: Rabatka zajmuje 4 % całej działki.
Trochę mało wyszło ;P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T20:21:37+01:00
Pole działki:
r=1m
P=[pi]r2
p=3,14 * 5[kwadrat]
p=78,5m2
pole rabatki:
r=1m
p={pi}r2
p=3,14m2
procent jaki stanowi rabatka:
100%-78,5m2
x-3,14m2
100% * 3,14m2
x=--------------------=4%
78,5m2

Odp: rabatka stanowi 4% całej działki